Frequently asked questions

1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen worden meestal binnen 2 werkdagen verwerkt en verzonden. De levertijd is van 3-5 werkdagen voor Nederlandse bestellingen en tot 20 werkdagen voor internationale bestellingen. Totaal tussen de 5 en 7 werkdagen voor bestellingen vanuit Nederland/België.

2. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, na verzending ontvang je een tracking nummer via e-mail. Dit nummer kun je gebruiken om je bestelling te volgen via de verzenddienst.

3. Kan ik mijn bestelling annuleren, wijzigen of retourneren nadat ik heb besteld?

Gezien de bestelling speciaal voor jou gedrukt wordt is annuleren, wijzigen of retourneren niet mogelijk. Tenzij de bestelling kapot aankomt, dan kun je het me laten weten en krijg je een nieuwe toegestuurd.

4. Zijn de kleuren van het product op de website hetzelfde als in het echt?

Hoewel ik de kleuren zo nauwkeurig mogelijk proberen weer te geven, zit er altijd een verschil in beeldscherm en print.

5. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Neem binnen 7 dagen contact met mij op via mijn contact formulier of mail naar info (at) cantignore.nl en stuur foto’s van de schade en de barcode op de verzenddoos. Ik zal een vervangend product sturen.

6. Bied je internationale verzending aan?

Ja, ik verzenden wereldwijd. De verzendkosten en levertijden variëren afhankelijk van je locatie, die je bij het afrekenen kunt zien.

7. Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Je kan betalen met: Shop Pay, iDeal (Nederland), Klarna, Apple Pay, Google Pay, Visa, Mastercard en Maestro.

8. Bied je 'Werk in opdracht' aan?

Ja, ik bied ‘Werk in opdracht’ aan. Neem contact met mij op voor op maat gemaakte kunstwerken, specifieke aanpassingen of samenwerkingen.